Jumaat, 21 Disember 2012

BerDialog Dengan Golongan Murtad

,
TOLONG KLIK GAMBAR INI!!!
1 Bg Salam...Semalam mase tengah boring aq pon bukaklah page Kid Csi Team dan aq terjumpa Kid pos suruh report group murtad..Cara nak pos dia cuma perlu tgk sini..Mase aq report 2 aku pon tulis lah komen "stop kn semunya"..Lepas 2 page murtad 2 blh balas dan bermulalah dialog aq dengan admin page 2..Kat bawah ni aq sertakan screenshot antara aku dengan admin page mutad 2..




Dia cakap islam byk ugut bunuh dia..betol ke???





Aku pulak yang kene maki dengan dia..Uwaaa



Dia bagitau aku yang dia tidak akan mati...Zombie


Malas dah aku nak balas lagi..x terlayan..
Akhir kata disini aku sertakan dua buah hadis bagi semua para murtadin yang membaca entri ini..

“Barangsiapa dari kalangan kamu yang murtad dari agamanya, lalu dia mati, maka dia adalah kafir. Terbatal segala amalan mereka di dunia dan akhirat” (surah Al-Baqarah : 217) 

Dr. Wahbah az-Zuhaili berkata : “Dan para fuqaha telah sepakat di atas kewajipan bunuh terhadap murtad…dan para ahli ilmu telah ijmak di atas kewajipan membunuh orang yang murtad”. (al-Fiqh al-Islami wa Adillatuhu, juzuk 7, halaman 5580).

Semoga mereka mendapat petunjuk dan hidayah dari Allah...Amin...

3 comments to “BerDialog Dengan Golongan Murtad”

  • 21 Disember 2012 pada 6:40 PTG
    Tanpa Nama says:

    caya laa,, aku geram jer seyh ngn murtad tuh, grr !!!

  • 29 Disember 2012 pada 7:12 PTG
    Tanpa Nama says:

    Ape la tindakan mak bapak budak tu kn....
    Klau la mak bapak die bg die landasan yg benar n didik die jd org yg baik...
    Alih2 die tpesong....ish....pedih nye hati mak bapak die...
    Knpe la leh jd cmni kn...dunia akhir zaman ni...sukar nk djangka perkara2 yg akn blaku...sume nye jd luar jangkaan....wallahualam...

  • 30 Januari 2013 pada 3:46 PTG

    masya allah ,,, teruknya

Catat Ulasan

 

Di Dunia Copyright © 2012 | Template design by Hafiz | Powered by Hafiz