Isnin, 2 Mei 2011

Maksud Tersembunyi Di Dalam Filem Hantu Kak Limah

,
TOLONG KLIK GAMBAR INI!!!
video

korang rse spe yg di maksudkn si usin 2ek??

5 comments to “Maksud Tersembunyi Di Dalam Filem Hantu Kak Limah”

  • 2 Mei 2011 5:42 PTG
    Cik Nad says:

    mereka mmg dr dulu sentiasa berjaga-jaga dgn malaysia.. kat perairan selat.. slalu sangat kapal peronda..

  • 3 Mei 2011 2:43 PG
    bdk getah says:

    HUHU,,saya pernah kne suluh dgn kapal peronda singapore kt perairan singapore-johor..mse 2 saya nak pergi tgk jom heboh thn 2011 kat danga bay..saya naik bot daripada nusajaya untuk pergi danga bay..pas2 time blk kapal singapore suluh kteorg,,mcm r kte org ceroboboh perairan dia,,pe r..hehe

  • 16 Februari 2012 9:14 PTG
    Tanpa Nama says:

    Singapore mmg cibai!! Mati la CIBAI!! Dioran mcm Israel, asal kecik pastu besar. tandanya pulau batu puteh dan tanjong pagar

  • 13 Mac 2012 3:22 PG
    Tanpa Nama says:

    suatu hari nnti islam akan mentadbir dunia jua.kita tunggu dan bnyak2 kan berdoa serta beribadat kepada allah S.W.T.

  • 1 November 2012 12:16 PTG
    Tanpa Nama says:

    Dia tk tau Asal usul singapura tu... Lepas nie Singa tu TAk pura2 jadi batu br tau..

Catat Ulasan

 

Di Dunia Copyright © 2012 | Template design by Hafiz | Powered by Hafiz